Analiza porównawcza (benchmarkingowa) to istotny element wspierający i uzupełniający dokumentację cen transferowych w zakresie kluczowych zagadnień, jakimi są metoda i sposób kalkulacji zysków oraz określenie ceny przedmiotu transakcji. Co istotne, nowelizacja ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wchodząca w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., zakłada, iż w przypadku podmiotów, których przychody lub koszty w poprzednim roku podatkowym przekroczyły równowartość 10 mln euro, analiza ta będzie już obowiązkowym elementem dokumentacji cen transferowych. Analiza ta obejmuje dane o transakcjach niezależnych podmiotów lub dane o transakcjach z podmiotem niezależnym, które uznane są za porównywalne do warunków ustalonych w transakcjach z podmiotem powiązanym. Jej celem jest zatem przedstawienie danych, na których oparto kalkulację cen w transakcjach z podmiotami powiązanymi i tym samym wykazanie, iż transakcje te realizowano na warunkach rynkowych.

Grupa Gumułka oferuje outsourcing usług administracyjnych. Oferta ta skierowana jest zarówno do klientów polskich, jak i zagranicznych. Nasza propozycja idealnie sprawdza się w firmach, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy nie pozwala im na posiadanie swojego biura administracyjnego.

 

W ramach tej usługi wykonujemy:

- prowadzenie korespondencji;

- telefoniczną i mailową obsługę klienta;

- inne usługi, indywidualnie dobierane do klienta.

 

Dzięki bogatemu doświadczeniu powyższe usługi wykonujemy profesjonalnie. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami, staramy się także w pełni zaspokajać ich potrzeby związane z prowadzeniem biura administracyjnego. Nasza praca została już wielokrotnie doceniona, co można zauważyć chociażby po ilości stałych klientów.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

W tym dziale znajdą Państwo nasze propozycje, które związane są ze sprzedażą określonych usług. Dział ten jest dość szeroki, a jego utworzenie wiązało się nie tylko z potrzebami naszej firmy, ale także klientów. 

 

W jego ramach Grupa Gumułka oferuje:

- pomoc w wyszukiwaniu oraz przygotowaniu dokumentacji pod zamówienia publiczne;

- opracowanie ofert;

- pozyskiwanie klienta;

- outsourcing usług administracjnych.

 

Posiadamy ogromne doświadczenie w wyżej wymienionych uslugach. Dzięki profesjonalnemu podejściu do klienta oraz specjalistycznej wiedzy możemy zaoferować usługi na najwyższym poziomie. Dbamy o naszych klientów oraz ich potrzeby, co sprawia, że chętnie prowadzą z nami wieloletnią współpracę.  

 

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami poszczególnych usług oraz do kontaktu z naszymi specjalistami!  

Monika Nyga
ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
tel.: +48 32 721-20-65
faks: +48 32 201-17-65
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalistów, który nie boi się nowych wyzwań. Nasze zainteresowania krążą nie tylko wokół branży administracyjnej, ale również obsługi klienta – wszystko po to, by zaoferować zarówno wysokiej jakości usługi, jak i przyjemną współpracę. Dzięki odpowiedniemu wykształceniu oraz zdobytej na licznych szkoleniach wiedzy możemy udzielić klientowi wyczerpujących informacji w wielu zakresach. Nasze nowoczesne podejście już nie raz zaskoczyło kontrahentów!

Posiadamy doświadczenie w wielu usługach związanych z pracami administracyjnymi. Oprócz podstawowych usług, takich jak prowadzenie korespondencji czy telefoniczna i mailowa obsługa klienta, oferujemy także inne możliwości, z których może skorzystać nasz klient. Są one indywidualnie dopasowywane do jego potrzeb. Taka elastyczność pozwala nam zaoferować wysokiej jakości usługę, z której nasz kontrahent jest w pełni zadowolony.


Naszym głównym klientem jest Grupa Gumułka. Oprócz tego współpracowaliśmy z wielona małymi oraz średnimi przedsiębiorstwami, a także klientami indywidualnymi.

Grupa Gumułka oferuje outsourcing usług administracyjnych. Oferta ta skierowana jest zarówno do klientów polskich, jak i zagranicznych. Nasza propozycja idealnie sprawdza się w firmach, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy nie pozwala im na posiadanie swojego biura administracyjnego.

 

W ramach tej usługi wykonujemy:

- prowadzenie korespondencji;

- telefoniczną i mailową obsługę klienta;

- inne usługi, indywidualnie dobierane do klienta.

 

Dzięki bogatemu doświadczeniu powyższe usługi wykonujemy profesjonalnie. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami, staramy się także w pełni zaspokajać ich potrzeby związane z prowadzeniem biura administracyjnego. Nasza praca została już wielokrotnie doceniona, co można zauważyć chociażby po ilości stałych klientów.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

Monika Nyga
ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
tel.: +48 32 721-20-65
faks: +48 32 201-17-65
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.