Analiza porównawcza (benchmarkingowa) to istotny element wspierający i uzupełniający dokumentację cen transferowych w zakresie kluczowych zagadnień, jakimi są metoda i sposób kalkulacji zysków oraz określenie ceny przedmiotu transakcji. Co istotne, nowelizacja ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wchodząca w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., zakłada, iż w przypadku podmiotów, których przychody lub koszty w poprzednim roku podatkowym przekroczyły równowartość 10 mln euro, analiza ta będzie już obowiązkowym elementem dokumentacji cen transferowych. Analiza ta obejmuje dane o transakcjach niezależnych podmiotów lub dane o transakcjach z podmiotem niezależnym, które uznane są za porównywalne do warunków ustalonych w transakcjach z podmiotem powiązanym. Jej celem jest zatem przedstawienie danych, na których oparto kalkulację cen w transakcjach z podmiotami powiązanymi i tym samym wykazanie, iż transakcje te realizowano na warunkach rynkowych.

Grupa Gumułka oferuje outsourcing usług administracyjnych. Oferta ta skierowana jest zarówno do klientów polskich, jak i zagranicznych. Nasza propozycja idealnie sprawdza się w firmach, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy nie pozwala im na posiadanie swojego biura administracyjnego.

 

W ramach tej usługi wykonujemy:

- prowadzenie korespondencji;

- telefoniczną i mailową obsługę klienta;

- inne usługi, indywidualnie dobierane do klienta.

 

Dzięki bogatemu doświadczeniu powyższe usługi wykonujemy profesjonalnie. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami, staramy się także w pełni zaspokajać ich potrzeby związane z prowadzeniem biura administracyjnego. Nasza praca została już wielokrotnie doceniona, co można zauważyć chociażby po ilości stałych klientów.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

W tym dziale znajdą Państwo nasze propozycje, które związane są ze sprzedażą określonych usług. Dział ten jest dość szeroki, a jego utworzenie wiązało się nie tylko z potrzebami naszej firmy, ale także klientów. 

 

W jego ramach Grupa Gumułka oferuje:

- pomoc w wyszukiwaniu oraz przygotowaniu dokumentacji pod zamówienia publiczne;

- opracowanie ofert;

- pozyskiwanie klienta;

- outsourcing usług administracjnych.

 

Posiadamy ogromne doświadczenie w wyżej wymienionych uslugach. Dzięki profesjonalnemu podejściu do klienta oraz specjalistycznej wiedzy możemy zaoferować usługi na najwyższym poziomie. Dbamy o naszych klientów oraz ich potrzeby, co sprawia, że chętnie prowadzą z nami wieloletnią współpracę.  

 

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami poszczególnych usług oraz do kontaktu z naszymi specjalistami!  

Monika Nyga
ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
tel.: +48 32 721-20-65
faks: +48 32 201-17-65
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalistów, który nie boi się nowych wyzwań. Nasze zainteresowania krążą nie tylko wokół branży administracyjnej, ale również obsługi klienta – wszystko po to, by zaoferować zarówno wysokiej jakości usługi, jak i przyjemną współpracę. Dzięki odpowiedniemu wykształceniu oraz zdobytej na licznych szkoleniach wiedzy możemy udzielić klientowi wyczerpujących informacji w wielu zakresach. Nasze nowoczesne podejście już nie raz zaskoczyło kontrahentów!

Posiadamy doświadczenie w wielu usługach związanych z pracami administracyjnymi. Oprócz podstawowych usług, takich jak prowadzenie korespondencji czy telefoniczna i mailowa obsługa klienta, oferujemy także inne możliwości, z których może skorzystać nasz klient. Są one indywidualnie dopasowywane do jego potrzeb. Taka elastyczność pozwala nam zaoferować wysokiej jakości usługę, z której nasz kontrahent jest w pełni zadowolony.


Naszym głównym klientem jest Grupa Gumułka. Oprócz tego współpracowaliśmy z wielona małymi oraz średnimi przedsiębiorstwami, a także klientami indywidualnymi.

Grupa Gumułka oferuje outsourcing usług administracyjnych. Oferta ta skierowana jest zarówno do klientów polskich, jak i zagranicznych. Nasza propozycja idealnie sprawdza się w firmach, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy nie pozwala im na posiadanie swojego biura administracyjnego.

 

W ramach tej usługi wykonujemy:

- prowadzenie korespondencji;

- telefoniczną i mailową obsługę klienta;

- inne usługi, indywidualnie dobierane do klienta.

 

Dzięki bogatemu doświadczeniu powyższe usługi wykonujemy profesjonalnie. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami, staramy się także w pełni zaspokajać ich potrzeby związane z prowadzeniem biura administracyjnego. Nasza praca została już wielokrotnie doceniona, co można zauważyć chociażby po ilości stałych klientów.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

Monika Nyga
ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
tel.: +48 32 721-20-65
faks: +48 32 201-17-65
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.