"Mniej podatków, mniej szarości" - tak brzmiało hasło zwycięzcy konkursu “Fiskus podpowiada”. Grupa Gumułka jest jednym ze sponsorów zabawy.
Autor zwycięskiej propozycji – Robert Szymańczyk z Tychów – w nagrodę otrzyma 5 tysięcy złotych. Drugie miejsce zajęło hasło Magdaleny Szymańskiej "Paragon biorę zawsze i się nie wstydzę tego, tak przepędzam szarą strefę i nie czuję się z tym źle". Laureatka otrzyma nagrodę niespodziankę, której fundatorem jest Grupa Gumułka.
Trzecie miejsce w zabawie zajął Jan Walczak za hasło "Niskie i jasne podatki to najprostsza droga, by zwalczyć szarą strefę - największego uczciwości wroga".
Grupa Gumułka tradycyjnie jest jednym ze sponsorów konkursu. - Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wesprzeć tak ciekawą inicjatywę. Takie konkursy znakomicie popularyzują świadomość społeczną i wiedzę o podatkach – mówi Radosław Gumułka, prezes Grupy Gumułka.
“Fiskus podpowiada” od blisko 20 lat organizowany jest przez Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, Lożę Katowicką Business Centre Club oraz „Dziennik Zachodni”. W tym roku uczestnicy poza napisaniem hasła dotyczącego szarej strefy podatkowej, musieli odpowiedzieć na pięć pytań dotyczących ulg, z jakich możemy skorzystać przy rozliczaniu PIT.